Strategisch advies

Ik help bedrijven en organisaties met strategisch advies in de meest brede zin van het woord. Op het gebied van toekomstbestendig en klantgericht ondernemen. Op het snijvlak van strategie, organisatie, marketing, innovatie en uitvoering.

 

Je wilt als bedrijf of organisatie:

  • Toekomstbestendig(er) worden.
  • Beter kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen.
  • Bedrijf en organisatie wendbaarder maken.
  • Nieuwe markten en doelgroepen aanboren.
  • Nieuwe producten en diensten lanceren.
  • Klantgerichtheid en dienstverlening verbeteren.
  • Onafhankelijke blik (second opinion) op jouw plannen.

 

Ik help je graag met:

  • Inventariseren van trends en ontwikkelingen.
  • Ontwikkelen en beschrijven van toekomstvisies.
  • Uitwerken van bedrijfs- en marketingstrategieën.
  • Opstellen van strategie-, organisatie- en marketingplannen.
  • Uitvoeren van markt- en concurrentieanalyses.
  • Nieuwe serviceconcepten en verdienmodellen.
  • Versterken van klantgerichtheid en serviceverlening.

 

Werkwijze

Ik kan helpen met advies, onderzoek, uitwerking en projectbegeleiding. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie. Geen organisatie en geen vraag is hetzelfde. Samen kunnen we kijken wat het gewenste resultaat is en welke aanpak het beste past.

 

Sectoren, opdrachtgevers en klantervaring

Ik ben de laatste jaren vooral actief in de sectoren sport, gezondheid, zorg en welzijn. Je vindt op mijn weblog een overzicht van opdrachtgevers en klantervaringen

Als het op de toekomst aankomt zijn er drie soorten mensen:
zij die het laten gebeuren, zij die zorgen dat het gebeurt en zij die zich afvragen wat er is gebeurd.
Sommige bedrijven zijn vastberaden tot de tweede te groep te horen.
Richard Branson, oprichter en CEO Virgin Group