De afgelopen twintig jaar heb ik diverse boeken en e-books geschreven over klantgericht ondernemen, wendbaarheid, innovatie en (zorg)marketing.
Voor magazines, vakbladen en kennisplatformen heb ik een groot aantal artikelen, columns en boekrecensies geschreven.
Meer dan 1300 kennisartikelen vind je op mijn weblog Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw.
De boeken zijn te koop in de webshop of via Managementboek.nl en Bol.com voor zover niet uitverkocht.
Managementboeken
E-Books (pdf)
Weblog Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw

Artikelen in vakbladen
Artikelen op websites
Recensies van managementboeken
Op de website van Managementboek.nl.
Op het weblog Klantgericht ondernemen in de 21e eeuw.
Denk aan wat de kat ooit vertelde aan een verdwaalde Alice in Wonderland:
‘Zou je me alsjeblieft willen vertellen welke kant ik op moet?’ vraagt Alice. ‘Dat hangt er voor een groot deel van af waar je naartoe wilt,’ zegt de kat.
‘Het zal mij een zorg zijn,’ zegt Alice. ‘Dan maakt het niet uit welke kant je op gaat,’ antwoordt de kat.
Alice in Wonderland